Педагогічна самоорганізація в системі безперервної освіти: термінологічно понятійний аналіз

Арешонков, В. Ю. (2007) Педагогічна самоорганізація в системі безперервної освіти: термінологічно понятійний аналіз. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). с. 30-35. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (135kB) | Перегляд

Опис

У статті розкривається сутність термінів і понять сфери педагогічної синергетики. Педагогічна самоорганізація як феномен та складова інших педагогічних процесів досліджується з використанням конструкта "система". Післядипломна педагогічна освіта визначена як своєрідна освітня система, що наділена специфічними функціями і є складовою національної системи освіти. Пропонується авторська терміносистема педагогічної самоорганізації.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Історичний факультет > Кафедра права та публічного управління
Користувач, що депонує: Т.П. Войтко
Дата внесення: 28 Жов 2008 11:06
Останні зміни: 23 Січ 2018 13:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1323

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу