Педагогічна самоорганізація в системі безперервної освіти: термінологічно понятійний аналіз

Арешонков В. Ю. (2007) Педагогічна самоорганізація в системі безперервної освіти: термінологічно понятійний аналіз. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). С. 30–35. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (135kB) | Preview

Анотація

У статті розкривається сутність термінів і понять сфери педагогічної синергетики. Педагогічна самоорганізація як феномен та складова інших педагогічних процесів досліджується з використанням конструкта "система". Післядипломна педагогічна освіта визначена як своєрідна освітня система, що наділена специфічними функціями і є складовою національної системи освіти. Пропонується авторська терміносистема педагогічної самоорганізації.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра права та публічного управління
Користувач: Т.П. Войтко
Дата подачі: 28 Жовт 2008 11:06
Оновлення: 23 Січ 2018 13:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1323

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу