Педагогічна самоорганізація в системі безперервної освіти: термінологічно понятійний аналіз

Арешонков, В. Ю. (2007) Педагогічна самоорганізація в системі безперервної освіти: термінологічно понятійний аналіз. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). pp. 30-35. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (135kB) | Preview

Abstract

У статті розкривається сутність термінів і понять сфери педагогічної синергетики. Педагогічна самоорганізація як феномен та складова інших педагогічних процесів досліджується з використанням конструкта "система". Післядипломна педагогічна освіта визначена як своєрідна освітня система, що наділена специфічними функціями і є складовою національної системи освіти. Пропонується авторська терміносистема педагогічної самоорганізації.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of History > Department of Law and Public Administration
Depositing User: Т.П. Войтко
Date Deposited: 28 Oct 2008 11:06
Last Modified: 23 Jan 2018 13:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1323

Actions (login required)

View Item View Item