Теоретичний та емпіричний аналіз сучасних технологій навчання математики у початковій школі

Рудницька, Н. Ю. (2014) Теоретичний та емпіричний аналіз сучасних технологій навчання математики у початковій школі. Київський науково-педагогічний вісник. с. 74-78.

[img]
Перегляд
Text
Download (357kB) | Перегляд

Опис

У статті проведено теоретичний та емпіричний аналіз сучасних технологій навчання математики у початковій школі. Розкривається актуальність проблем навчання молодших школярів математики на основі технологічного підходу та процес підготовки майбутніх вчителів початкових класів під час вивчення курсу «Інноваційні технології викладання математики у початковій школі».

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Анна Єфімова
Дата внесення: 22 Жов 2014 12:04
Останні зміни: 15 Серп 2015 09:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13290

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу