Теоретичний та емпіричний аналіз сучасних технологій навчання математики у початковій школі

Рудницька Н. Ю. (2014) Теоретичний та емпіричний аналіз сучасних технологій навчання математики у початковій школі. Київський науково-педагогічний вісник. С. 74–78.

[img]
Попередньо
Текст
Download (357kB) | Попередньо

Анотація

У статті проведено теоретичний та емпіричний аналіз сучасних технологій навчання математики у початковій школі. Розкривається актуальність проблем навчання молодших школярів математики на основі технологічного підходу та процес підготовки майбутніх вчителів початкових класів під час вивчення курсу «Інноваційні технології викладання математики у початковій школі».

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Наукові установи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Внесення Користувача: Користувачі 4431 не знайдено.
Дата подачі на зберігання: 22 Жовт 2014 12:04
Останнє оновлення: 15 Серп 2015 09:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13290

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу