Вплив атрибуції навчальної успішності на розвиток самооцінки творчих здібностей першокласників

Загурська І. С. (2014) Вплив атрибуції навчальної успішності на розвиток самооцінки творчих здібностей першокласників. Молодий вчений (10(13)). С. 111–114. ISSN 2304-5809

[img]
Preview
Текст
Download (246kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається вплив атрибуції навчальної успішності, як диспозиційної характеристики, яка формується в навчальній діяльності, на розвиток самооцінки творчих здібностей першокласників. Встановлено, що атрибуція відносно старанності зумовлює спрямованість дітей на розвиток здібностей в репродуктивних видах діяльності. Атрибуція навчальної успішності відносно здібностей стимулює розвиток самооцінки творчих здібностей учнів першого класу. В статье рассматривается влияние атрибуции учебной успешности, как диспозиционной характеристики, которая формируется в учебной деятельности, на развитие самооценки творческих способностей первоклассников. Установлено, что атрибуция относительно старательности обусловливает направленность детей на развитие способностей в репродуктивных видах деятельности. Атрибуция учебной успешности относительно способностей стимулирует развитие самооценки творческих способностей учеников первого класса. In the article the influence of study progress attribution, as a dispositional characteristic, which is formed during learning activity, to the development of first-formers` creative abilities self-appraisal is examined. It has been established that, children`s orientation towards the development of abilities in reproductive forms of activities is conditioned by attribution relative to diligence. The development of self-appraisal of first-formers` creative abilities is stimulated by attribution of progress in studies relative to abilities.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Ключові слова: атрибуція навчальної успішності, самооцінка, старанність, учбові здібності, творчі здібності. Ключевые слова: атрибуция учебной успешности, самооценка, старательность, учебные способности, творческие способности. Key words: attribution of progress in studies, self-appraisal, diligence, learning abilities, creative abilities.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Інна Станіславівна Загурська
Дата подачі: 23 Жовт 2014 11:47
Оновлення: 15 Серп 2015 09:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13300

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу