Загурська І. С. (2014) Вплив атрибуції навчальної успішності на розвиток самооцінки творчих здібностей першокласників. Молодий вчений. № 10(13). С. 111–114. ISSN 2304-5809.
Zagurska I.S. Attribution of progress in studies and self-appraisal.pdf
Завантажити (246kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається вплив атрибуції навчальної успішності, як диспозиційної характеристики, яка формується в навчальній діяльності, на розвиток самооцінки творчих здібностей першокласників. Встановлено, що атрибуція відносно старанності зумовлює спрямованість дітей на розвиток здібностей в репродуктивних видах діяльності. Атрибуція навчальної успішності відносно здібностей стимулює розвиток самооцінки творчих здібностей учнів першого класу.
В статье рассматривается влияние атрибуции учебной успешности, как диспозиционной характеристики, которая формируется в учебной деятельности, на развитие самооценки творческих способностей первоклассников. Установлено, что атрибуция относительно старательности обусловливает направленность детей на развитие способностей в репродуктивных видах деятельности.
Атрибуция учебной успешности относительно способностей стимулирует развитие самооценки творческих способностей учеников первого класса.
In the article the influence of study progress attribution, as a dispositional characteristic, which is formed during learning activity, to the development of first-formers` creative abilities self-appraisal is examined. It has been established that, children`s orientation towards the development of abilities in reproductive forms of activities is conditioned by attribution relative to diligence. The development of self-appraisal of first-formers` creative abilities is stimulated by attribution of progress in studies relative to abilities.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Ключові слова: атрибуція навчальної успішності, самооцінка, старанність, учбові здібності, творчі здібності. Ключевые слова: атрибуция учебной успешности, самооценка, старательность, учебные способности, творческие способности. Key words: attribution of progress in studies, self-appraisal, diligence, learning abilities, creative abilities. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Інна Станіславівна Загурська |
Дата подачі: | 23 Жовт 2014 11:47 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13300 |
ДСТУ 8302:2015: | Загурська І. С. Вплив атрибуції навчальної успішності на розвиток самооцінки творчих здібностей першокласників. Молодий вчений. 2014. № 10(13). С. 111–114. |