Роль методологічних орієнтирів у системному дослідженні проблеми мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх фахівців сфери освіти

Климова К. Я. (2007) Роль методологічних орієнтирів у системному дослідженні проблеми мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх фахівців сфери освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). С. 36–39. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Preview

Анотація

У статті окреслено методологічні засади проблеми формування професійної мовнокомунікативної компетенції майбутніх учителів у контексті сучасної філософії безперервної освіти в Україні. Посилаючись на державні документи, європейські рекомендації та дослідження провідних учених, автор доводить необхідність використання понятійного апарату філософії для створення стрункої лінгводидактичної системи свого дослідження.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Т.П. Войтко
Дата подачі: 28 Жовт 2008 11:12
Оновлення: 14 Лют 2016 08:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1337

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу