Вплив чинників стихійності та мотивації на процес навчання іноземній мові

Козубай В. І. (2005) Вплив чинників стихійності та мотивації на процес навчання іноземній мові. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). С. 18–19.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (99kB) | Preview

Анотація

Предметом статті є аналіз двох видів навчання іноземної мови: стихійного та цілеспрямованого, мотиваційного. Розглядаються теорії, пов’язані з пізнавальною діяльністю індивіда. Автор доводить, що у вмотивованому форматі навчання іноземної мови присутні й елементи стихійності. Ключові поняття: біхевіоризм, індивід, перцептивні, мнемічні, рецептивні дії, вмотивований формат, перспективна мотивація.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Користувач: Н.М. Цмех
Дата подачі: 08 Груд 2008 13:35
Оновлення: 14 Серп 2015 14:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/136

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу