Інноваційна професійна діяльність викладача – основа розвитку самоосвіти

Сверида Б. В., Антонюк В. М. (2014) Інноваційна професійна діяльність викладача – основа розвитку самоосвіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). С. 111–114. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (172kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто проблеми інтеграції навчання з самоосвітою, інноваційно-професійної діяльності викладачів. Особливу увагу звернено на їх самоосвіту та самовиховання в умовах інноваційно- професійної діяльності. Звернено увагу на процес проходження молодими викладачами професійно- педагогічної адаптації у вищих технічних навчальних закладах, особливо у тих, які не мають відповідної базової педагогічної освіти. Рекомендовано логіко-структурну схему психолого-педагогічної адаптації молодого викладача.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: самоосвіта, самовиховання, професійно-педагогічна адаптація, підготовка, інноваційні освітні процеси
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 05 Лист 2014 09:58
Оновлення: 15 Серп 2015 09:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13639

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу