Сверида, Б. В., Антонюк, В. М.
(2014)
Інноваційна професійна діяльність викладача – основа розвитку
самоосвіти.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75).
с. 111-114.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто проблеми інтеграції навчання з самоосвітою, інноваційно-професійної
діяльності викладачів. Особливу увагу звернено на їх самоосвіту та самовиховання в умовах інноваційно-
професійної діяльності. Звернено увагу на процес проходження молодими викладачами професійно-
педагогічної адаптації у вищих технічних навчальних закладах, особливо у тих, які не мають відповідної
базової педагогічної освіти. Рекомендовано логіко-структурну схему психолого-педагогічної адаптації
молодого викладача.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |