Ніщик Р. О.
(2014)
Соціолінгвістичні особливості навчання майбутніх філологів вживання
англомовних фразеологічних одиниць в усному діалогічному мовленні.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75).
С. 165–171.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті розглянуто динаміку розвитку соціолінгвістики як суміжної для мовознавства і методики
викладання іноземних мов науки. Наведено вимоги Програми з предмету ''Англійської мова'' та
Загальноєвропейських рекомендацій iз мовної освіти до рівня володіння майбутніми філологами
соціолінгвістичним матеріалом, лексичним діапазоном та діалогічним мовленням на другому і третьому
курсах. Окреслено мету сучасної лінгвістичної освіти – виховувати білінгвальну і бікультурну
особистість. Автор звертається до метафоричної природи англомовних фразеологічних одиниць.
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
англомовні фразеологічні одиниці, діалогічне мовлення, майбутні філологи,
соціолінгвістична компетентність, соціолінгвістика, метафоричне значення фразеологічних одиниць |
Класифікатор: |
L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: |
05 Лист 2014 11:13 |
Оновлення: |
15 Серп 2015 09:44 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13649 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |