Тичина, І. М.
(2014)
Особливості повторного професійного вибору випускників вишів залежно від рівня саморегуляції особистості.
Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)).
с. 202-206.
ISSN 2311-8466
Опис
У статті аналізуються особливості рефлексії розвитку професійних здібностей випускників вишів на ситуаційно-ціннісному і суб‘єктно-ціннісному рівні регуляції професійної переорієнтації. Виявлено, що однією із суттєвих відмінностей окреслених рівнів регуляції є усвідомлення випускниками із суб‘єктно-ціннісним рівнем регуляції творчих здібностей як внутрішніх регуляційних ресурсів саморозвитку у процесі зміни професії. Показано, що оптимальний повторний вибір професії характеризується узгодженістю регуляторних вимог професійної діяльності з особливостями саморегуляції випускників вишів.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |