Порівняльний аналіз ціннісної сфери школярів при переході з початкових до середніх класів

Кирильчук, І. В. (2014) Порівняльний аналіз ціннісної сфери школярів при переході з початкових до середніх класів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). с. 223-227. ISSN 2311-8466

[img]
Перегляд
Text
Download (411kB) | Перегляд

Опис

Предметом дослідження є ціннісна сфера особистості учня 4-5-х класів. У статті розкрито поняття ціннісної сфери як суб‘єктивного, внутрішнього утворення, яке відіграє важливу роль у регуляційних процесах особистісного зростання. Проведено аналіз особистісних цінностей молодших підлітків, з метою зменшення адаптаційного періоду та використання дітьми всього арсеналу власних здібностей при переході з початкових до середніх класів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: структурні компоненти ціннісної сфери, рефлексія, цінності, суб‘єктність, саморегуляція
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Олександр Сергійович Яценко
Дата внесення: 05 Лист 2014 22:23
Останні зміни: 05 Жов 2016 08:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13669

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу