Соціально-педагогічні умови формування соціального досвіду безконфліктної поведінки в учнів професійного ліцею

Котловий С. А. (2014) Соціально-педагогічні умови формування соціального досвіду безконфліктної поведінки в учнів професійного ліцею. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). С. 228–233. ISSN 2311-8466

[img]
Preview
Текст
Download (335kB) | Preview

Анотація

У статті обгрунтовано соціально-педагогічні умови формування соціального досвіду безконфліктної поведінки, а саме: об'єднання навчально-трудового колективу учнів у різних видах соціально значущої життєдіяльності; активізація конструктивного соціально- педагогічної взаємодії педагогів з вихованцями, вдосконалення соціально - педагогічної роботи в гуртожитку на основі індивідуально-диференційованої профілактичної роботи з учнями. У роботі визначені основні соціальні причини виникнення конфліктів і конфліктних форм поведінки в учнів професійно-технічних навчальних закладів, які розділені на чотири групи: 1) моральна незрілість особистості; 2) зруйнована соціальна середу, 3) індивідуально-біологічні особливості учнів ПТНЗ; 4) індивідуально-психологічні аномалії особистості.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: соціальний досвід, безконфліктна поведінка, учні професійного ліцею, конструктивна соціально-педагогічна взаємодія, соціально-профілактична робота в гуртожитку
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 05 Лист 2014 22:36
Оновлення: 15 Серп 2015 09:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13670

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу