Литвин І. П.
(2014)
Лінгводидактичні особливості використання художнього діалогу на
заняттях з української мови як іноземної.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75).
С. 292–295.
ISSN 2076-6173
Анотація
Стаття присвячена дослідженню художнього діалогу як одного з потужних дидактичних засобів
вивчення дисципліни "Українська мова як іноземна". Встановлено, що художній діалог виконує ряд
важливих функцій. Він сприяє формуванню у студентів-іноземців особистісно-ціннісного уявлення про
дійсність, допомагає адаптуватись до соціокультурного середовища, збагачує когнітивно-
інтелектуальну та емоційну базу реципієнта, задає модель потенційних комунікативних ситуацій, у які
може потрапити людина.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |