Виразне читання як чинник розвитку художнього сприймання учнів (на прикладі виконавського аналізу уривку «Ранок у лісі» М. Коцюбинського)

Герасимов, Ю. О. (2014) Виразне читання як чинник розвитку художнього сприймання учнів (на прикладі виконавського аналізу уривку «Ранок у лісі» М. Коцюбинського). Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури (12). pp. 67-80.

[img]
Preview
Text
Download (423kB) | Preview

Abstract

Стаття розкриває науково-методичні можливості виразного читання як дієвого засобу розвитку естетичного сприймання художнього твору. Проблема послідовності та цілісності сприйняття, співвідношення чуттєвого і логічного у шкільному аналізі художнього твору розглядається крізь призму виконавського аналізу – процесу підготовки тексту до читання вголос.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: художнє сприймання, виразне читання, виконавський аналіз, логічний аналіз, партитура
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian and Foreign Literature
Depositing User: Виктория Игоревна Пустохина
Date Deposited: 10 Nov 2014 08:47
Last Modified: 15 Aug 2015 10:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13814

Actions (login required)

View Item View Item