Греб, М. М.
(2014)
Реалізація активного типу навчання майбутніх учителів початкової
школи під час засвоєння лексикології.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76).
с. 56-61.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті окреслено ефективні шляхи реалізації активного типу навчання майбутніх учителів
початкових класів під час засвоєння лексикології. Проаналізовано практичні та теоретичні вектори
лінгвометодики початкової школи з огляду на функції лексики в комунікативно спрямованому оволодінні
мовою на всіх етапах мовної освіти. Обґрунтовано методичні орієнтири в розробленні теоретичних та
прагматичних аспектів означеної проблеми.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
активні методи навчання, активний тип навчання, майбутні вчителі початкових класів,
навчання лексикології, методика розвивального навчання,
психологічні чинники активного типу навчання. |
Теми: |
L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач, що депонує: |
Руслана Іщук
|
Дата внесення: |
12 Лист 2014 07:28 |
Останні зміни: |
15 Серп 2015 10:09 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13920 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |