Реалізація активного типу навчання майбутніх учителів початкової школи під час засвоєння лексикології

Греб, М. М. (2014) Реалізація активного типу навчання майбутніх учителів початкової школи під час засвоєння лексикології. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). pp. 56-61. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (226kB) | Preview

Abstract

У статті окреслено ефективні шляхи реалізації активного типу навчання майбутніх учителів початкових класів під час засвоєння лексикології. Проаналізовано практичні та теоретичні вектори лінгвометодики початкової школи з огляду на функції лексики в комунікативно спрямованому оволодінні мовою на всіх етапах мовної освіти. Обґрунтовано методичні орієнтири в розробленні теоретичних та прагматичних аспектів означеної проблеми.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: активні методи навчання, активний тип навчання, майбутні вчителі початкових класів, навчання лексикології, методика розвивального навчання, психологічні чинники активного типу навчання.
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 12 Nov 2014 07:28
Last Modified: 15 Aug 2015 10:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13920

Actions (login required)

View Item View Item