Диференціація навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва (40-80-ті рр. ХХ ст.)

Куліш, Т. І. (2014) Диференціація навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва (40-80-ті рр. ХХ ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). pp. 79-84. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (216kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто питання становлення та розвитку образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі УРСР у 40-80-х рр. ХХ ст. З’ясовано коло завдань образотворчого мистецтва в школі у світлі оволодіння учнями певними знаннями і уміннями та виховання всебічно розвиненої особистості. Розкрито особливості диференціації навчального процесу на уроках малювання у зазначений історичний період. Встановлено, що диференціація навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва проявлялася як у змісті навчального матеріалу (вивчення питань історії і теорії образотворчого та інших видів мистецтв; залучення учнів до роботи в різних художніх техніках; забезпечення інтеграції художньо-творчої діяльності у зміст навчальних предметів та ін.), так і в організаційних формах викладання образотворчого мистецтва в школі (поєднання уроків образотворчого мистецтва з різними формами позакласної роботи (проведення мистецтвознавчих виставок, екскурсій, вільних творчих занять, конкурсів тощо).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: становлення та розвиток образотворчого мистецтва в школі, образотворче мистецтво, індивідуальний підхід, диференціація на уроках малювання
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 12 Nov 2014 07:49
Last Modified: 15 Aug 2015 10:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13924

Actions (login required)

View Item View Item