Куліш Т. І.
(2014)
Диференціація навчального процесу на уроках образотворчого
мистецтва (40-80-ті рр. ХХ ст.).
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76).
С. 79–84.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті розглянуто питання становлення та розвитку образотворчого мистецтва в загальноосвітній
школі УРСР у 40-80-х рр. ХХ ст. З’ясовано коло завдань образотворчого мистецтва в школі у світлі
оволодіння учнями певними знаннями і уміннями та виховання всебічно розвиненої особистості.
Розкрито особливості диференціації навчального процесу на уроках малювання у зазначений історичний
період. Встановлено, що диференціація навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва
проявлялася як у змісті навчального матеріалу (вивчення питань історії і теорії образотворчого та
інших видів мистецтв; залучення учнів до роботи в різних художніх техніках; забезпечення інтеграції
художньо-творчої діяльності у зміст навчальних предметів та ін.), так і в організаційних формах
викладання образотворчого мистецтва в школі (поєднання уроків образотворчого мистецтва з різними
формами позакласної роботи (проведення мистецтвознавчих виставок, екскурсій, вільних творчих
занять, конкурсів тощо).
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
становлення та розвиток образотворчого мистецтва в школі, образотворче
мистецтво, індивідуальний підхід, диференціація на уроках малювання
|
Класифікатор: |
L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: |
12 Лист 2014 07:49 |
Оновлення: |
15 Серп 2015 10:10 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13924 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |