Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів до реалізації функцій учителя-вихователя

Мирончук, Н. М. (2014) Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів до реалізації функцій учителя-вихователя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). pp. 85-88. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (198kB) | Preview

Abstract

У статті розкрито сутність діяльнісного підходу в процесі педагогічної підготовки студентів до професійної діяльності. Усупереч знаннєвоорієнтованому, діяльнісний підхід передбачає не лише засвоєння знань, а насамперед, оволодіння процесом, способами, прийомами, засобами професійної діяльності. Визначено знання та вміння виховної компетентності вчителя загальноосвітнього навчального закладу, принципи відбору змісту вищої освіти, форми та методи підготовки студентів з метою оволодіння ними професійними моделями виховної діяльності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: діяльнісний підхід, професійна підготовка, виховна компетентність, учитель-вихователь
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 12 Nov 2014 07:54
Last Modified: 15 Aug 2015 10:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13927

Actions (login required)

View Item View Item