Ідея європейського університету в педагогічному дискурсі

Смолінська, О. Є. (2014) Ідея європейського університету в педагогічному дискурсі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). pp. 94-99. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (235kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто формування концепції сучасного університету в його історичному розвитку, який поділено на класичний, посткласичний та постмодерний періоди (модерний охарактеризовано оглядово). Окрему увагу звернено на аналіз першоджерел закордонного походження щодо еволюції в осмисленні ідеї та покликання університету в різні періоди існування його британської, німецької та французької моделей. Зокрема, в руслі дослідження становлення концепції європейського університету вивчено погляди класиків університетської теорії Дж. Ньюмена, Д. Дідро та Ж.-Н. Кондорсе, І. Канта і В. фон Гумбольдта. Визначено характерологічні ознаки концепцій університету різних періодів, при цьому виокремлено сучасний університетський дискурс, основний зміст якого, з одного боку, в поверненні у класичні рамки, з іншого, – у повороті до змістів власного культурно-освітнього простору.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: європейський університет, класичний, посткласичний, модерний, постмодерний періоди, британська, німецька, французька модель університету, культурно-освітній простір
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 12 Nov 2014 08:06
Last Modified: 15 Aug 2015 10:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13930

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics