Ідея європейського університету в педагогічному дискурсі

Смолінська, О. Є. (2014) Ідея європейського університету в педагогічному дискурсі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). с. 94-99. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (235kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто формування концепції сучасного університету в його історичному розвитку, який поділено на класичний, посткласичний та постмодерний періоди (модерний охарактеризовано оглядово). Окрему увагу звернено на аналіз першоджерел закордонного походження щодо еволюції в осмисленні ідеї та покликання університету в різні періоди існування його британської, німецької та французької моделей. Зокрема, в руслі дослідження становлення концепції європейського університету вивчено погляди класиків університетської теорії Дж. Ньюмена, Д. Дідро та Ж.-Н. Кондорсе, І. Канта і В. фон Гумбольдта. Визначено характерологічні ознаки концепцій університету різних періодів, при цьому виокремлено сучасний університетський дискурс, основний зміст якого, з одного боку, в поверненні у класичні рамки, з іншого, – у повороті до змістів власного культурно-освітнього простору.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: європейський університет, класичний, посткласичний, модерний, постмодерний періоди, британська, німецька, французька модель університету, культурно-освітній простір
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 12 Лист 2014 08:06
Останні зміни: 15 Серп 2015 10:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13930

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу