Олендер, К. П.
(2014)
Розвиток пізнавальної активності учнів гімназій Галичини
за допомогою підручників у 20-30-х роках ХХ століття.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76).
с. 113-117.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті проаналізовано підручники з іноземних мов для учнів гімназій Галичини у 20-30-х роках ХХ
століття за такими критеріями: науковість змісту, структура, доступність, реалізація
комунікативного компонента в підручнику, наочно-ілюстративний матеріал, засоби полегшення роботи
з навчальною книгою, запропоновані методики навчання. Доведено, що ці підручники сприяли розвитку
пізнавальної активності завдяки використанню пісень, віршів, загадок, прислів’їв, головоломок, легенд,
анекдотів, драматизації.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |