Розвиток пізнавальної активності учнів гімназій Галичини за допомогою підручників у 20-30-х роках ХХ століття

Олендер К. П. (2014) Розвиток пізнавальної активності учнів гімназій Галичини за допомогою підручників у 20-30-х роках ХХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). С. 113–117. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (208kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано підручники з іноземних мов для учнів гімназій Галичини у 20-30-х роках ХХ століття за такими критеріями: науковість змісту, структура, доступність, реалізація комунікативного компонента в підручнику, наочно-ілюстративний матеріал, засоби полегшення роботи з навчальною книгою, запропоновані методики навчання. Доведено, що ці підручники сприяли розвитку пізнавальної активності завдяки використанню пісень, віршів, загадок, прислів’їв, головоломок, легенд, анекдотів, драматизації.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: пізнавальна активність, підручники з іноземних мов, гімназії Галичини
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Лист 2014 08:29
Оновлення: 15 Серп 2015 10:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13939

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу