Професійна підготовка інженерів у США: традиції та інновації

Жук О. І. (2014) Професійна підготовка інженерів у США: традиції та інновації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). С. 122–126. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (214kB) | Preview

Анотація

Розкрито сутність, цілі і зміст американської системи освіти. Охарактеризовано провідні засоби навчання в діяльності окремих ВНЗ США інженерного профілю. Визначено специфіку професійної підготовки інженерів на засадах теорії дидактичного утилітаризму: (варіативність та гнучкий характер освітньо-професійних програм; можливість вибору студентами спеціалізацій; значний обсяг елективних курсів; використання інноваційних технологій навчання).

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: американська інженерна освіта, традиційний та інноваційний підхід, теорія дидактичного утилітаризму, професійна підготовка інженерів
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Лист 2014 10:05
Оновлення: 15 Серп 2015 10:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13945

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу