Координація навчальної діяльності в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу

Спірін О. М., Шимон О. М. (2007) Координація навчальної діяльності в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). С. 47–52.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (144kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано можливість використання поняття "координація навчальної діяльності" як особливого виду співпраці науково-педагогічних працівників та студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Визначено склад інституту координаторів ВНЗ, що включає: координатора від закладу освіти, координаторів від факультетів і координаторів на спеціальностях. Уточнено роль, функції та основні завдання координаторів. З’ясовано вимоги до науково-педагогічних працівників, які призначаються координаторами. Розглянуто окремі права студентів, пов’язані з використанням кредитно-модульної системи.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Т.П. Войтко
Дата подачі: 08 Груд 2008 13:49
Оновлення: 14 Серп 2015 15:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1396

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу