Імідж педагога як формуючий чинник стійкості до професійного вигорання майбутніх викладачів вищої школи

Скорик Ю. М. (2014) Імідж педагога як формуючий чинник стійкості до професійного вигорання майбутніх викладачів вищої школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). С. 144–147. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (200kB) | Preview

Анотація

У статті представлено теоретичний аналіз феномена іміджу педагога. З’ясовано передумови його формування, основні складові та підходи до класифікації. Проаналізовано особливості формуючого впливу іміджу на становлення особистості студента педагогічного університету. Описано залежність схильності до психофізичного вигорання майбутніх викладачів від професійного образу працюючих педагогів вищої школи. Обґрунтовано необхідність формування позитивного професійного іміджу педагога як детермінанти розвитку стійкості до професійного вигорання майбутніх викладачів вищої школи.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: психофізичне вигорання, професійний образ, педагогічний вплив, психологічне здоров’я
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Лист 2014 12:36
Оновлення: 15 Серп 2015 10:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13975

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу