Скорик, Ю. М.
(2014)
Імідж педагога як формуючий чинник стійкості до професійного
вигорання майбутніх викладачів вищої школи.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76).
с. 144-147.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті представлено теоретичний аналіз феномена іміджу педагога. З’ясовано передумови його
формування, основні складові та підходи до класифікації. Проаналізовано особливості формуючого впливу
іміджу на становлення особистості студента педагогічного університету. Описано залежність схильності
до психофізичного вигорання майбутніх викладачів від професійного образу працюючих педагогів вищої
школи. Обґрунтовано необхідність формування позитивного професійного іміджу педагога як детермінанти
розвитку стійкості до професійного вигорання майбутніх викладачів вищої школи.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |