Сбруєва А. А. (2000) Оновлена парадигма базової освіти на порозі третього тисячоліття (соціально-педагогічний аспект). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). С. 39–43.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (154kB) | Preview |
Анотація
Аналізуються головні концептуальні засади розвитку освіти у країнах європейської співдружності. Здійснено порівняльний аналіз традиційної та оновленої парадигми базової освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | О.В. Дьомкіна |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 12:02 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:49 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1403 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |