Художнє мислення в контексті дизайн-освіти

Поліщук О. П. (2007) Художнє мислення в контексті дизайн-освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). С. 54–57. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (110kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається проблема евристичного та креативного потенціалу художнього мислення як різновиду мислення людини, порушується питання про його природу та специфіку. Витоки художнього мислення пов’язуються з естетичною інформацією та естетичною мотивацією особистості. Саме художнє мислення розглядається як родове по відношенню до художньо-образного та дизайн-мислення.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра філософії та політології
Користувач: Л.М. Веселовська
Дата подачі: 28 Жовт 2008 11:43
Оновлення: 04 Жовт 2016 13:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1410

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу