Башманівський, О. Л., Башманівська, І. М. (2014) Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови. Методичний пошук, 12 (1). с. 131-137.
|
Text
Download (312kB) | Перегляд |
Опис
В статті проаналізовано поняття компетентнісного підходу та визначено головну відмінність у системі оцінювання саме при компетентісному підході. Здійснено порівняння понять компетентностей та компетенції у педагогічному процесі. Подається інструментарій оцінювання знань учнів та зазначено основні інноваційні оцінні засоби в навчальному процесі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | компетентнісний підхід, вивчення іноземної мови, критерії оцінювання |
Теми: | P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська |
Підрозділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу |
Користувач, що депонує: | лаборант Я.В. Величенко |
Дата внесення: | 25 Лист 2014 10:49 |
Останні зміни: | 07 Бер 2016 01:02 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14139 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |