Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови

Башманівський, О. Л., Башманівська, І. М. (2014) Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови. Методичний пошук, 12 (1). с. 131-137.

[img]
Перегляд
Text
Download (312kB) | Перегляд

Опис

В статті проаналізовано поняття компетентнісного підходу та визначено головну відмінність у системі оцінювання саме при компетентісному підході. Здійснено порівняння понять компетентностей та компетенції у педагогічному процесі. Подається інструментарій оцінювання знань учнів та зазначено основні інноваційні оцінні засоби в навчальному процесі.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: компетентнісний підхід, вивчення іноземної мови, критерії оцінювання
Теми: P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література
P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу
Користувач, що депонує: лаборант Я.В. Величенко
Дата внесення: 25 Лист 2014 10:49
Останні зміни: 07 Бер 2016 01:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14139

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу