Башманівський О. Л., Башманівська І. М. (2014) Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови. Методичний пошук. Т. 12, № 1. С. 131–137.
Preview
Башманівська.pdf
Завантажити (312kB) | Preview
Анотація
В статті проаналізовано поняття компетентнісного підходу та визначено головну відмінність у системі оцінювання саме при компетентісному підході. Здійснено порівняння понять компетентностей та компетенції у педагогічному процесі. Подається інструментарій оцінювання знань учнів та зазначено основні інноваційні оцінні засоби в навчальному процесі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | компетентнісний підхід, вивчення іноземної мови, критерії оцінювання |
Класифікатор: | P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу |
Користувач: | Я.В. Величенко |
Дата подачі: | 25 Лист 2014 10:49 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14139 |
ДСТУ 8302:2015: | Башманівський О. Л., Башманівська І. М. Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови. Методичний пошук. 2014. Т. 12, № 1. С. 131–137. |