Яворська Т. Є. (2014) Зміст та структура мотивації навчання техніки плавання у дітей молодшого шкільного віку. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. С. 485–489. ISSN 2071-5285.
Preview
Зміст та структура мотивації навчання техніки плавання у дітей молодшого шкільного віку Яворська Т.Є. Вінниця, 2014 р..pdf
Завантажити (2MB) | Preview
Анотація
На сьогоднішний день Всесвітня огранізація охорони здоров’я з усіх видів спорту, які позитивно впливають на організм дитини, віддала першість та перевагу плаванню, оскільки саме воно сприяє оздоровленню, загартуванню, всебічній фізичній підготовці, подовженню активного життя та викненню позитивних емоцій.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | Плавання,навичка,мотивація навчання техніки плавання |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
| Користувач: | К.Ю. Пелешок |
| Дата подачі: | 27 Лист 2014 19:22 |
| Оновлення: | 24 Січ 2018 09:03 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14173 |
| ДСТУ 8302:2015: | Яворська Т. Є. Зміст та структура мотивації навчання техніки плавання у дітей молодшого шкільного віку. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2014. С. 485–489. |


