Постановка та шляхи розв’язання проблеми розвитку науково-теоретичного мислення майбутніх учителів математики в системі методичної підготовки

Семенець, С. П. (2007) Постановка та шляхи розв’язання проблеми розвитку науково-теоретичного мислення майбутніх учителів математики в системі методичної підготовки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). pp. 57-59.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (131kB) | Preview

Abstract

У статті представлено авторський підхід до розв’язання проблеми розвитку теоретичного мислення майбутніх учителів математики в системі методичної підготовки, виділено найбільш значущі чинники, визначено структуру навчального матеріалу, представлено пізнавальні орієнтири студентів у процесі розв’язування математичних задач.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis, Business Analysis and Statistics
Depositing User: Л.М. Веселовська
Date Deposited: 28 Oct 2008 11:50
Last Modified: 03 Oct 2016 09:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1419

Actions (login required)

View Item View Item