Карпюк О. А.
(2014)
Методика застосування концепції "Шість сигм" в системі управління якістю на підприємстві.
Вісник Хмельницького національного університету. Серія економічні науки., 1 (4).
С. 22–27.
Анотація
Окреслено методологічні основи концепції безперервного вдосконалення якості «Шість сигм». Розглянуто особливості її застосування як
статистичного показника, стратегічної мети діяльності компаній та як системи менеджменту на підприємстві. Обґрунтовано
дорожню карту використання концепції, основні завдання та кінцеву мету кожного із етапів. За результатами дослідження сформовано
сбалансовану систему показників якості функціонування компанії, за основними стратегічними цілями: фінанси, персонал, бізнес-процеси,клієнт
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
концепція «шість сигм», управління якістю, цикл управління якістю Шухарта – Демінга, цикл MAIC
(DMAIC, RDMAIC), вимоги й очікування споживача, критичні для якості параметри (CTQ-параметри), дорожня карта
концепції, бізнес-процеси, рівень конкурентоспроможності, межа допуску дефектів |
Класифікатор: |
H Соціальні науки > HG Фінанси |
Відділи: |
Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: |
лаборант Наталія Юріївна Бальчук
|
Дата подачі: |
04 Груд 2014 15:14 |
Оновлення: |
15 Серп 2015 10:41 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14247 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |