Функціонально-рольові позиції викладачів у процесі педагогічної взаємодії в системі післядипломної освіти

Косигіна, О. В. (2014) Функціонально-рольові позиції викладачів у процесі педагогічної взаємодії в системі післядипломної освіти. Нові технології навчання (81). с. 81-86.

[img]
Перегляд
Text
Download (329kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Ольга Кравчук
Дата внесення: 05 Груд 2014 09:28
Останні зміни: 15 Серп 2015 10:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14260

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу