Конструктивність антропологічного виміру толерантності: філософсько-освітній аспект

Троїцька Т. С. (2007) Конструктивність антропологічного виміру толерантності: філософсько-освітній аспект. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). С. 26–30.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (136kB) | Preview

Анотація

У статті з’ясовано роль філософської антропології в концептуально-образних пошуках осягнення толерантності. Освітнє мислення останнім часом сполучається як з персоналістською формулою інтолерантності "Я - не Я", так й з її розумінням як "суверенізації" іншого. Антропологічні розміркування із залученням етнокультурних компонентів створюють умови для продуктивного діалогу й полілогу культур.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Користувач: Т.О. Книш
Дата подачі: 28 Жовт 2008 11:52
Оновлення: 14 Серп 2015 15:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1432

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу