Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Конструктивність антропологічного виміру толерантності: філософсько-освітній аспект

Троїцька Т. С. (2007) Конструктивність антропологічного виміру толерантності: філософсько-освітній аспект. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 34. С. 26–30.

[thumbnail of 07ttsfoa.pdf]
Preview
PDF
07ttsfoa.pdf

Завантажити (136kB) | Preview

Анотація

У статті з’ясовано роль філософської антропології в концептуально-образних пошуках осягнення толерантності. Освітнє мислення останнім часом сполучається як з персоналістською формулою інтолерантності "Я - не Я", так й з її розумінням як "суверенізації" іншого. Антропологічні розміркування із залученням етнокультурних компонентів створюють умови для продуктивного діалогу й полілогу культур.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Користувач: Т.О. Книш
Дата подачі: 28 Жовт 2008 11:52
Оновлення: 14 Серп 2015 15:47
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1432
ДСТУ 8302:2015: Троїцька Т. С. Конструктивність антропологічного виміру толерантності: філософсько-освітній аспект. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 34. С. 26–30.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу