Конструктивність антропологічного виміру толерантності: філософсько-освітній аспект

Троїцька, Т. С. (2007) Конструктивність антропологічного виміру толерантності: філософсько-освітній аспект. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). pp. 26-30.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (136kB) | Preview

Abstract

У статті з’ясовано роль філософської антропології в концептуально-образних пошуках осягнення толерантності. Освітнє мислення останнім часом сполучається як з персоналістською формулою інтолерантності "Я - не Я", так й з її розумінням як "суверенізації" іншого. Антропологічні розміркування із залученням етнокультурних компонентів створюють умови для продуктивного діалогу й полілогу культур.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
Depositing User: Т.О. Книш
Date Deposited: 28 Oct 2008 11:52
Last Modified: 14 Aug 2015 15:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1432

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics