Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Бренд як фактор іміджової політики

Данильчук Л. О. (2006) Бренд як фактор іміджової політики. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової. С. 79–81.

[thumbnail of Данильчук Лариса.docx] Текст
Данильчук Лариса.docx

Завантажити (34kB)
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Олена Євгеніївна Антонова
Дата подачі: 07 Груд 2014 13:57
Оновлення: 07 Груд 2014 13:57
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14354

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу