Теоретичні підходи до розуміння проблеми готовності майбутнього вчителя до творчої професійної діяльності

Осінська І. С. (2006) Теоретичні підходи до розуміння проблеми готовності майбутнього вчителя до творчої професійної діяльності. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової. С. 56–58.

[img]
Preview
Текст
Download (311kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: професор Олена Євгеніївна Антонова
Дата подачі: 07 Груд 2014 13:57
Оновлення: 15 Серп 2015 10:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14364

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу