Карпюк, О. А. (2014) Проблеми оцінки якості освітніх послуг у системі освітнього менеджменту. Наукові праці Національного університету харчових технологій, 20 (2). pp. 146-152.
|
Text
Download (316kB) | Preview |
Abstract
У статті досліджено основні проблеми оцінки якості освітніх послуг з позиції задоволення інтересів споживачів; визначено характерні особливості сучасних моделей оцінки якості освіти. На основі проведених досліджень, запропоновано основні напрями оптимізації застосування розглянутих методик.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | освітній менеджмент, якість освітніх послуг, моделі оцінки якості освіти, GAP аналіз, модель виправданих очікувань, модель зменшення пізнавального дисонансу, трьох факторна модель якості послуг. |
Subjects: | H Social Sciences > HG Finance |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: | лаборант Наталія Юріївна Бальчук |
Date Deposited: | 09 Dec 2014 21:05 |
Last Modified: | 07 Mar 2016 01:02 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14426 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |