Проблеми оцінки якості освітніх послуг у системі освітнього менеджменту

Карпюк, О. А. (2014) Проблеми оцінки якості освітніх послуг у системі освітнього менеджменту. Наукові праці Національного університету харчових технологій, 20 (2). pp. 146-152.

[img]
Preview
Text
Download (316kB) | Preview

Abstract

У статті досліджено основні проблеми оцінки якості освітніх послуг з позиції задоволення інтересів споживачів; визначено характерні особливості сучасних моделей оцінки якості освіти. На основі проведених досліджень, запропоновано основні напрями оптимізації застосування розглянутих методик.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: освітній менеджмент, якість освітніх послуг, моделі оцінки якості освіти, GAP аналіз, модель виправданих очікувань, модель зменшення пізнавального дисонансу, трьох факторна модель якості послуг.
Subjects: H Social Sciences > HG Finance
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: лаборант Наталія Юріївна Бальчук
Date Deposited: 09 Dec 2014 21:05
Last Modified: 07 Mar 2016 01:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14426

Actions (login required)

View Item View Item