Маркетинг інтелектуального капіталу

Карпюк, О. А. (2013) Маркетинг інтелектуального капіталу. Журнал «Наукові праці НУХТ» (53). pp. 186-193.

[img]
Preview
Text
Download (495kB) | Preview

Abstract

У статті зроблено спробу аналізу понятійного апарату термінів «маркетинг знань», «маркетинг інтелектуального капіталу» та їх складових елементів. Розглянуто методи оцінки інтелектуального капіталу компанії, сформовано комплекс маркетингу для сфери освіти як з позиції продавця, так і споживача.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: маркетинг інтелектуального капіталу, маркетинг знань і освіти, комплекс маркетингу, маркетинг організаційного капіталу, маркетинг споживацького капіталу, методи оцінки інтелектуального капіталу.
Subjects: H Social Sciences > HG Finance
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: лаборант Наталія Юріївна Бальчук
Date Deposited: 09 Dec 2014 14:05
Last Modified: 07 Mar 2016 01:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14429

Actions (login required)

View Item View Item