Теоретико-методологічні основи дослідження підготовки майбутнього вчителя до самоосвітньої діяльності

Сидорчук, Н. Г. (2001) Теоретико-методологічні основи дослідження підготовки майбутнього вчителя до самоосвітньої діяльності. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. с. 149-151.

[img]
Перегляд
Text
Download (428kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: лаборант Н.Р. Міщанчук
Дата внесення: 09 Груд 2014 21:01
Останні зміни: 15 Серп 2015 10:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14471

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу