Гаращук, К. В.
(2010)
Спеціалізовані музичні школи Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття як інноваційний проект.
Мистецька освіта в контексті європейської інтеграції // Тези доповідей ІІ міжнародної наукової конференції..
с. 61-63.
Опис
У статті розглянутий процес реформування системи шкільної освіти у Великобританії. Одним із шляхів досягнення цієї мети є спеціалізація середніх шкіл. У процесі реформ було створено десять типів спеціалізацій: мистецтво, бізнес і підприємництво, техніка, гуманітарні науки, мови, математика і музика, природничі науки, спорт та технології. Спеціалізовані музичні школи займають особливе місце в системі середньої освіти і мають ряд характерних особливостей: всі учні вивчають музику і її стилі як профільний предмет, за допомогою з усіх предметів, активізується використання нових технологій для покращення успішності, учні беруть активну участь у музичних заходах школи, встановлено партнерство з місцевими, регіональними, національними та міжнародними професійними установами та організаціями.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |