Спеціалізовані музичні школи Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття як інноваційний проект

Гаращук, К. В. (2010) Спеціалізовані музичні школи Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття як інноваційний проект. Мистецька освіта в контексті європейської інтеграції // Тези доповідей ІІ міжнародної наукової конференції.. с. 61-63.

[img]
Перегляд
Text
Download (342kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянутий процес реформування системи шкільної освіти у Великобританії. Одним із шляхів досягнення цієї мети є спеціалізація середніх шкіл. У процесі реформ було створено десять типів спеціалізацій: мистецтво, бізнес і підприємництво, техніка, гуманітарні науки, мови, математика і музика, природничі науки, спорт та технології. Спеціалізовані музичні школи займають особливе місце в системі середньої освіти і мають ряд характерних особливостей: всі учні вивчають музику і її стилі як профільний предмет, за допомогою з усіх предметів, активізується використання нових технологій для покращення успішності, учні беруть активну участь у музичних заходах школи, встановлено партнерство з місцевими, регіональними, національними та міжнародними професійними установами та організаціями.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: система шкільної освіти, спеціалізовані музичні школи
Теми: P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: О.І. Янчук
Дата внесення: 17 Груд 2014 08:20
Останні зміни: 17 Груд 2014 08:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14590

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу