Ващук О. В.
(2014)
Формування готовності вчителів природничих дисциплін до розвитку академічної обдарованості старшокласників на засадах інтегративного підходу.
Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
Анотація
Дисертація присвячена проблемі підготовки dчителів природничих дисциплін до розвитку академічної обдарованості старшокласників. У роботі проаналізовано стан досліджуваної проблеми в психолого-педагогічній літературі та практиці діяльності навчальних закладів, уточнено сутність базових понять дослідження; визначено зміст та розроблено структуру готовності вчителя до роботи з академічно обдарованими дітьми і критерії оцінки рівня їх готовності, модель підготовки учителів природничих дисциплін до розвитку академічної обдарованості. Ефективність авторської моделі перевірено експериментально. Доведено, що ефективність підготовки педагогів до розвитку академічної обдарованості старшокласників забезпечується інтеграцією формальної (мережа післядипломної освіти), неформальної (методичні структури різних рівнів, творчі групи) та інформальної (самоосвіта) форм освіти
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
обдарованість, академічна обдарованість, готовність, підготовка, формування готовності вчителів до розвитку академічної обдарованості, інтегративний підхід, інтеграція, формальна освіта, неформальна освіта, інформальна освіта |
Класифікатор: |
L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: |
14 Січ 2015 13:09 |
Оновлення: |
07 Бер 2016 01:02 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14930 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |