Третяк, О. М. (2014) Формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів в умовах кредитно-модульної системи вищого навчального закладу. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
Text
Download (233kB) |
Abstract
Дисертаційна робота присвячена теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів в умовах кредитно-модульної системи у вищому навчальному закладі. У роботі проаналізовано та обґрунтовано сутність, структуру та основні компоненти професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів; визначено місце та роль кредитно-модульної системи навчання як чинника формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів; спроектовано систему критеріїв та рівнів сформованості професійної компетентності означеного фахівця. Розроблено і впроваджено технологію формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів в умовах кредитно-модульної системи, яка включає цільову, організаційну та результативну складові технології. Реалізація авторської технології відбувалася шляхом застосування інтерактивних методів навчання, тренінгових методик; упровадження спецкурсів, наукових гуртків; проведення науково-практичних конференцій, семінарів, конкурсу педагогічної майстерності тощо
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | компетентність, професійна компетентність майбутнього вчителя початкових класів, кредитно-модульна система навчання |
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Руслана Іщук |
Date Deposited: | 15 Jan 2015 08:35 |
Last Modified: | 15 Jan 2015 08:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14947 |
Actions (login required)
View Item |