Формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів в умовах кредитно-модульної системи вищого навчального закладу

Третяк, О. М. (2014) Формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів в умовах кредитно-модульної системи вищого навчального закладу. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

[img] Text
Download (233kB)

Abstract

Дисертаційна робота присвячена теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів в умовах кредитно-модульної системи у вищому навчальному закладі. У роботі проаналізовано та обґрунтовано сутність, структуру та основні компоненти професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів; визначено місце та роль кредитно-модульної системи навчання як чинника формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів; спроектовано систему критеріїв та рівнів сформованості професійної компетентності означеного фахівця. Розроблено і впроваджено технологію формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів в умовах кредитно-модульної системи, яка включає цільову, організаційну та результативну складові технології. Реалізація авторської технології відбувалася шляхом застосування інтерактивних методів навчання, тренінгових методик; упровадження спецкурсів, наукових гуртків; проведення науково-практичних конференцій, семінарів, конкурсу педагогічної майстерності тощо

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: компетентність, професійна компетентність майбутнього вчителя початкових класів, кредитно-модульна система навчання
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 15 Jan 2015 08:35
Last Modified: 15 Jan 2015 08:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14947

Actions (login required)

View Item View Item