Використання електронних засобів навчання студентами фізико-математичного факультету: психолого-педагогічний аспект

Поліщук В. В., Вакалюк Т. А. (2014) Використання електронних засобів навчання студентами фізико-математичного факультету: психолого-педагогічний аспект. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. С. 134–136.

[img]
Preview
Текст
Download (64kB) | Preview

Анотація

Значне поширення комп’ютерної техніки та інформаційних технологій підвищує різноманітність шляхів інформатизації діяльності людини. Освіта також не залишається осторонь. За останні десятки років інформаційно-комп’ютерні технології тісно увійшли у процес навчання. Варто відмітити те, що електронні засоби навчання (ЕЗН) зустрічаються у навчанні все частіше і частіше. Такі засоби проявляються у вигляді набору графічної, текстової, фото та відео інформації

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Марія Олександрівна Ігнатюк
Дата подачі: 20 Січ 2015 10:44
Оновлення: 01 Вер 2015 16:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14995

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу