Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання електронних засобів навчання студентами фізико-математичного факультету: психолого-педагогічний аспект

Поліщук В. В., Вакалюк Т. А. (2014) Використання електронних засобів навчання студентами фізико-математичного факультету: психолого-педагогічний аспект. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.. С. 134–136.

[thumbnail of Поліщук Вакалюк.pdf]
Preview
Текст
Поліщук Вакалюк.pdf

Завантажити (64kB) | Preview

Анотація

Значне поширення комп’ютерної техніки та інформаційних технологій підвищує різноманітність шляхів інформатизації діяльності людини. Освіта також не залишається осторонь. За останні десятки років інформаційно-комп’ютерні технології
тісно увійшли у процес навчання. Варто відмітити те, що електронні засоби навчання (ЕЗН) зустрічаються у навчанні все частіше і частіше. Такі засоби проявляються у
вигляді набору графічної, текстової, фото та відео інформації

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Марія Олександрівна Ігнатюк
Дата подачі: 20 Січ 2015 10:44
Оновлення: 01 Вер 2015 16:06
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14995
ДСТУ 8302:2015: Поліщук В. В., Вакалюк Т. А. Використання електронних засобів навчання студентами фізико-математичного факультету: психолого-педагогічний аспект. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. 2014.. С. 134–136.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу