Янчук, Н. В.
(2002)
Роль тексту в реалізації функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики.
Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем (9).
с. 238-240.
ISSN 2220-7996
Опис
Фахова підготовка майбутніх учителів-словесників повинна спиратися на функціонально-комунікативний підхід, що передбачає доцільне використання мовних одиниць, зокрема лексико-фразеологічних, у мовленнєвій діяльності.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
текст, лексика, функціонально-комунікативний підхід, вивчення лексики, мовленнєва діяльність, мовна одиниця, учитель-словесник, фразеологія |
Теми: |
P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська |
Підрозділи: |
Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання |
Користувач, що депонує: |
lab Zhanna Gan'ko
|
Дата внесення: |
21 Січ 2015 12:06 |
Останні зміни: |
21 Січ 2015 12:06 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15047 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |