Елементи особистісно-орієнтованого навчання на заняттях з проективної геометрії

Чемерис О. А. (2012) Елементи особистісно-орієнтованого навчання на заняттях з проективної геометрії. Інше. ЖДУ ім. І. Франка, Професійна педагогічна освіта: особистісно-орієнтований підхід.

[img]
Preview
Текст
Download (649kB) | Preview

Анотація

Завдання формування особистості передбачають як головний критерій успішності навчання не лише знання, уміння, навички, функціональну підготовленість до виконання певних видів діяльності, але й виховання особистісних якостей: професійної спрямованості, суспільної активності, творчих умінь і здібностей, емоційної сфери. У зв’язку з цим значно підвищується роль навчання в особистісному розвитку і становленні людини, в наданні їй допомоги у розв’язанні життєвих проблем, самовизначенні й самореалізації. Таким чином, змінюється підхід до навчання в суспільстві, його соціальний зміст, характер, цілі і завдання, технології, стосунки учасників навчального процесу.

Тип ресурсу: Звіт (Інше)
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Користувачі 3736 не знайдено.
Дата подачі: 21 Січ 2015 13:04
Оновлення: 21 Січ 2015 13:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15053

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу