З досвіду використання ідей зарубіжних методик дизайн-освіти на уроках математики в початкових класах

Савинець Н. П., Іванчук Г. І. (2007) З досвіду використання ідей зарубіжних методик дизайн-освіти на уроках математики в початкових класах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). С. 86–88.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (106kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито значення початкової дизайн-освіти, виділено нереалізовані можливості уроків математики щодо формування навичок графічного проектування, розвитку просторового сприймання та уяви. Подано результати аналізу українських і німецьких підручників із математики та практичного застосування системи завдань для формування дизайнерських умінь і навичок на уроках математики в початкових класах.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
Користувач: Л.М. Веселовська
Дата подачі: 25 Лист 2008 12:01
Оновлення: 14 Серп 2015 15:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1527

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу