З досвіду використання ідей зарубіжних методик дизайн-освіти на уроках математики в початкових класах

Савинець, Н. П., Іванчук, Г. І. (2007) З досвіду використання ідей зарубіжних методик дизайн-освіти на уроках математики в початкових класах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 86-88.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (106kB) | Перегляд

Опис

У статті розкрито значення початкової дизайн-освіти, виділено нереалізовані можливості уроків математики щодо формування навичок графічного проектування, розвитку просторового сприймання та уяви. Подано результати аналізу українських і німецьких підручників із математики та практичного застосування системи завдань для формування дизайнерських умінь і навичок на уроках математики в початкових класах.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > QA Математика
Користувач, що депонує: Л.М. Веселовська
Дата внесення: 25 Лист 2008 12:01
Останні зміни: 14 Серп 2015 15:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1527

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу