Інноваційна культура, як ідеологія управління діловою активністю підприємства

Вікарчук О. І. (2013) Інноваційна культура, як ідеологія управління діловою активністю підприємства. Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка., 18 (2). С. 33–40.

[img]
Preview
Текст
Download (344kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуті характерні особливості управлінських підходів до формування інноваційної культури. Особливу увагу приділено людському капіталу у сучасному соціумі та розвитку високої культури між учасниками економічних відносин. Сформовані та визначені головні завдання інноваційної культури, що знайшли концентроване впровадження через функції, структуру і фактори ділової активності підприємства.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: ідеологія управління, людський капітал, нововведення, культура, інноваційна культура.
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 03 Лют 2015 09:34
Оновлення: 03 Лют 2015 09:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15273

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу