Інноваційна культура, як ідеологія управління діловою активністю підприємства

Вікарчук, О. І. (2013) Інноваційна культура, як ідеологія управління діловою активністю підприємства. Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка., 18 (2). с. 33-40.

[img]
Перегляд
Text
Download (344kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуті характерні особливості управлінських підходів до формування інноваційної культури. Особливу увагу приділено людському капіталу у сучасному соціумі та розвитку високої культури між учасниками економічних відносин. Сформовані та визначені головні завдання інноваційної культури, що знайшли концентроване впровадження через функції, структуру і фактори ділової активності підприємства.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: ідеологія управління, людський капітал, нововведення, культура, інноваційна культура.
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 03 Лют 2015 09:34
Останні зміни: 03 Лют 2015 09:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15273

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу